Divendres, l’alumnat de P3 va anar a Can Salgot (Aiguafreda). Allà, van poder aprendre com viuen els porcs, què mengen, com neixen… S’ho van passar d’allò més bé i van aprendre moltes coses.
Avís legal | Sobre el web | Política de galetes | © 2026 Generalitat de Catalunya | Fet amb el WordPress