Estació Jove

El passat dimarts vam estar a l’Estació Jove de Montmeló. La Maria, jove psicòloga, ens ha donat bons consells per preparar l’entrada a l’institut, hem parlat de tot allò que ens preocupa o que ens fa por trobar.

Gràcies per les teves recomanacions Maria!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut