Educació ambiental a 4t

L’alumnat de 4t hem iniciat, com cada any, el programa d’educació ambiental de l’Anella. Consisteix en recollir el màxim d’anelles de plàstic (de les llaunes de refresc).

En breu, informaran a la resta de companys i companyes de l’escola per tal de conscienciar i reflexionar sobre el tema.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut