Carta de la nova direcció

Benvolgudes famílies,

En primer lloc, espero que vosaltres i les vostres famílies gaudiu de bona salut.

Tal com us va informar en Jaume la setmana passada per correu electrònic, el dia 30 de juny es va jubilar. Durant aquest tercer trimestre, es va dur a terme el Concurs per a la selecció de la nova direcció i jo, l’Anna Blanch, i el meu projecte vam ser els escollit per a aquests propers quatre anys.

Per tant, tot i que la majoria ja em coneixeu, us volia saludar des del meu nou càrrec i informar-vos que la Sandra Martínez continuarà essent la Secretària de l’escola i la Maribel Martínez s’estrenarà en el càrrec de Cap d’estudis.

D’altra banda, sabeu que ens espera un curs una mica estrany i voldria desangoixar-vos ja que estem treballant per tal que els vostres fills i filles puguin seguir aprenent i desenvolupant-se en un entorn el més segur possible. Segurament, ens sentirem estranys amb algunes mesures de seguretat que haurem de prendre però haurem d’equilibrar la balança entre el nostre projecte educatiu i les mesures de protecció davant del COVID-19. El gran equip de professionals de l’escola farà que us sigui el més fàcil possible. Així, tan aviat com aprovem el Pla d’obertura, us el farem arribar.

Espero que passeu molt bon estiu.

Cordialment,

Anna Blanch