L’Institut Mare de Déu de la Candelera oferira el batxillerat en francès

L’institut Mare de Déu de la Candelera, de l’Ametlla de Mar, oferirà el batxillerat en francès de cara al curs vinent. Els alumnes cursaran un terç de les assignatures en aquest idioma i en acabar els cursos de batxillerat podran obtenir la doble titulació, el batxillerat de Catalunya i el de França, si se supera una prova externa.

Amb aquesta iniciativa s’espera millorar l’ocupabilitat dels jóvens ja que dos de cada tres turistes que visiten l’ametlla de mar són francesos. Els alumnes de batxillerat de l’institut Mare de Déu de la Candelera, a l’Ametlla de Mar, podran cursar un terç de les classes en francès, gràcies a un acord entre el ministeris d’educació de França i l’Estat espanyol. Cursant aquestes hores lectives amb francès, els alumnes podran obtenir també el batxillerat francès si superen una prova externa en acabar el curs.

El reconeixement dels estudis en francès són un valor afegit a la qualificació però també poden obrir les portes del mercat laboral en molts casos ja que dos de cada tres turistes que visiten l’Ametlla de Mar són francesos. L’institut de l’Ametlla serà l’únic de les Terres de l’Ebre que oferirà la possibilitat de obtenir qualificació en francès.