Navegació segura

El bloc de sisè es un dels portals a la nostra escola. Abans de visitar els llocs web de la nostra escola és important que t’informis de com fer un bon ús d’INTERNET sempre segur.

Per això, et recomanem que miris la següents presentació amb el teu pare i/o la teva mare.

Els portals de l’escola Sant Jordi són:
  1. El lloc web de l’escola. www.escolasantjordi.net  Des d’aqui podeu accedir a tots els serveis del web 2.0 de l’escola. També hi trobareu la informació general sobre el centre i les activitats intercicles.
  2. El nostre Moodle. Des d’aqui podreu accedir als cursos de formación on-line que posem al vostre servei. Les activitats  d’aquests cursos seran avaluables seran enregistrades.
  3. La intranet de l’escola. L’alumnat de cicle superior, si s’escau, disposarà d’una plataforma de serveis 2.0 basada en la plataforma google apps.
  4. El bloc de curs, el que ara esteu visitant, un lloc des d’on podreu accedir als serveis que posi el vostre abast la tutora o tutor i podreu accedir a tot un seguit d’activitats d’ensenyament-aprenentatge per reforçar i/o ampliar el que treballem a l’aula. www.sise.escolasantjordi.net. Tots els blocs de l’escola tenen la matixa estructura.
  5. El bloc d’aula, accesible des del bloc de sisè o directament a l’enllaç www.blocsiseb.escolasantjordi.net. L’estructura d’aquest enllaç fixeu-vos