3. PROJECTE ERASMUS+. MICROCONSORCI ESAM-TILC

A Portugal el sistema educatiu separa els nivells educatius de manera diferent. L’escola de primària o de 1r cicle ( com s’anomena a Portugal) conté els nivells d’educació infantil, cicle inicial i cicle mitjà. D’altra banda, cicle superior o 2n cicle ( con s’anomena a Portugal) queda englobat a l’etapa de secundària. L’agrupació d’escoles que hem visitat està organitzada de la següent manera:

• Escola bàsica: preescolar i 1r cicle
  • Escola de 2n cicle i 3r cicle amb els nivells de: 5è, 6è, 7è, 8è i 9è.

Aquí a Portugal  s’anomena secundària als cursos de Batxillerat.

Les mestres que hem realitzat la mobilitat hem pogut observar durant aquests cinc dies, com es treballa i com són les instal·lacions dels dos edificis.

La nostra experiència ha resultat molt enriquidora i marxem de Portugal amb la motxilla ben plena d’aprenentatges que compartirem amb la resta de claustre de professors. L’equip docent portuguès ens ha fet una molt bona acollida i acompanyament durant aquests dies.

Us compartim una petita mostra de les moltes fotografies que hem fet.