VII Trobada de corals escolars

El proper 27 i 29 de maig de 2008, a partir de les 10 hores del matí i a l’Auditori Felip Pedrell de Tortosa, ens trobarem algunes escoles de les Terres de l’Ebre per celebrar la VII TROBADA DE CORALS ESCOLARS.

Nosaltres hi participem el dimarts 27 de maig i cantem dues cançons populars:

-“La calma de la mar” (popular catalana) amb acompanyament instrumental de flautes i piano.

-“Tres i tres” (cànon popular hongarès) amb acompanyament de piano.

Conjuntament amb les altres escoles participants cantarem:

-“La gata i el belitre” (popular catalana)

-“Dins la fosca” (cànon)

Tots els alumnes que participen en aquesta experiència es reuneixen a l’hora del pati per assajar i polir els detalls per aquesta trobada que tindrà lloc d’aquí un parell de setmanes. La veritat és que estan tots molt il·lusionats i ja tenen ganes que arribi el dia, per a pujar dalt de l’escenari i fer-ho el millor que saben.

Aquí teniu el llistat d’escoles que participen en aquesta trobada: