CD Cançons populars -episodi 3-

Us deixo penjat al bloc un nou episodi del CD de Cançons Populars que hem enregistrat a l’escola. Aquesta vegada, torna a tocar als més petits:

Els alumnes de P3 canten “La lluna, la pruna” (els haguessiu hagut de veure, perquè realment feien una careta per dormir els bebés imaginaris que portaven als braços…)

LA LLUNA, LA PRUNA-P3

Els alumnes de P4 canten “Plou i fa sol” i pentinen les bruixes els dies que plou.

PLOU I FA SOL-P4

Els alumnes de P5 canten “En Joan Petit” i riuren molt cada vegada que toca dir la paraula C…. (allí on l’esquena perd el seu nom).

EN JOAN PETIT-P5