1. PROGRAMA ERASMUS+. MICROCONSORCI ESAM-TILC.

L’escola participa en el programa Erasmus+ amb el microconsorci ESAM-TILC que treballa  estratègies de suport per a l’alumnat nouvingut. A l’escola tenim un grup impulsor que organitza i gestiona les actuacions previstes en el marc d’aquest programa.  Dues mestres de l’escola han participat en la mobilitat a Portugal on visitaran una agrupació d’escoles de primària i secundària amb un elevat nombre d’alumnat nouvingut procedent sobretot del Nepal, Bangladesh, Somàlia, Brasil i Cap Verd.

En el primer dia de contacte, les dues mestres han visitat els centres, han conegut els equips docents i els han explicat els trets característics del sistema educatiu portuguès. Elles també han tingut l’oportunitat d’explicar el sistema educatiu català i presentar el projecte de la nostra escola.

Avui dia 26 de setembre, han celebrat  el Dia Europeu de les Llengües i tots els membres de la comunitat educativa han fet visibles totes les llengües de l’alumnat de l’escola, sigui quin sigui el seu origen.