Pla d’obertura de centres en Fase 2 de desconfinament.

DOCUMENT DEL PLA D’OBERTURA DE CENTRES EN FASE 2

Benvolgudes famílies,

El Departament d’Educació ja ha donat instruccions d’obrir els centres escolars a partir del proper 1 de juny. Tot i que l’escola disposarà de totes les mesures previstes en les instruccions per a l’organització de l’obertura dels centres educatius, entenem que no podem garantir totes les mesures sanitàries establertes en les instruccions presentades, tenint en compte la naturalesa dels infants en relació al distanciament social.

Seguint les instruccions del Departament d’Educació per a l’organització de l’obertura dels centres educatius a partir de l’1 de juny, i tenint en compte que el curs 2019-2020 a nivell lectiu, acabarà en format telemàtic el 19 de juny , es duran a terme les següents accions:

1. Preparar l’obertura del centre per l’1 de juny.
  2. Identificar els/les professionals que hi ha disponibles al centre, per garantir les mesures sanitàries.
  3. Quantificar els infants d’educació infantil (P3, P4, P5) que poden assistir –sempre de forma voluntària – sota les condicions establertes en les instruccions esmentades, mitjançant un sondeig
  4. Planificar les accions educatives que seran:
  1. Acollida de l’alumnat del segon cicle d’educació infantil (P3-P4-P5) de famílies els progenitors de les quals, per motius laborals i professionals, hagin de realitzar treball presencial sense possibilitat de flexibilitzar-lo. De dilluns a divendres de 9h a 13 h. Caldrà presentar a l’escola documentació acreditativa pertinent
  2. Alumnat de sisè:  tutories individuals programades pels tutors/es per al suport a la finalització d’etapa.
  3. Alumnat d’altres nivells: tutories individuals programades pels tutors/es com a mesura excepcional (alumne acompanyat per UN dels progenitors)
  4. Recollida de material, llibres, informes de final de curs i retorn al centre dels dispositius de connectivitat i ordinadors. Es determinaran els dies per a cada nivell.
  1. Valoració dels espais disponibles al centre.
  2. Coordinació per a l’obertura amb l’administració local ( neteja del centre i altres necessitats)
  3. Valoració d’aquestes actuacions per part d’inspecció.
  4. Comunicació al Claustre, Consell Escolar i la comunitat educativa.

INFORMACIÓ PER A LES FAMÍLIES D’EDUCACIÓ INFANTIL

En aquest document trobareu l’enllaç per realitzar el sondeig i els requisits per a l’assistència al centre.

sondeig famílies educació infantil

Document que haureu d’emplenar les famílies declarant que compliu tots els requisits.

declaracio-responsable-educacio-infantil

INFORMACIÓ PER A LES FAMÍLIES D’EDUCACIÓ PRIMÀRIA