Les noves col·leccions de llibres que tenim a la biblioteca de l’escola.

Ja han arribat a la biblioteca de la nostra escola les 2 col·leccions de llibres que estàvem esperant. Amb motiu del dia Internacional de la dona el passat 8 de març, vam pensar que la biblioteca necessitava una actualització d’aquest tema, i hem demanat 3 títols de la col·lecció “Genis de la ciència” corresponent a les il·lustres Jane Goodall (l’antropòloga científica que lluitava per protegir els ximpanzés i el seu habitat) Lise Meitner (la científica que va descobrir l’energia nuclear) i Hipàtia d’Alexandria (la primera dona astrònoma).

A més a més, també tenim 3 llibres corresponents a la col·lecció “petits relats de grans històries” corresponents a Marie Curie (la científica més famosa del segle XX que va guanyar un premi Nobel), Frida Kahlo (pintora mexicana que va tenir una vida tràgica) i Amelia Earhart (la primera aviadora nord americana).

Ja acabant amb la temàtica de dones famoses al llarg de la història, no podem oblidar-nos del llibre Inventores i els seus invents, i els dos volums de “Contes de bona nit per a nenes rebels”, amb personatges més actuals com poden ser J.K. Rowling (escriptora de Harry Potter) o la famosa cantant Beyoncé.

Ja per acabar, nombrar la col·lecció “contes desexplicats” dedicada als primers lectors. Es tracta de relats clàssics capgirats com un mitjó, amb arguments plens de sorpreses i humor que faran volar la imaginació dels alumnes d’educació infantil i cicle inicial. Amb títols com “La princesa dels matalassos”, “la caputxeta forçuda” o “En Patufot” la diversió estarà assegurada.