La Castanyada a l’escola

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El passat divendres 30 d’octubre l’escola va celebrar la primera gran celebració del curs, la festa de la Castanyada. Després del canvi de curs, el canvi d’estació i el canvi d’hora hem gaudit d’un dia especial amb l’alumnat i les famílies, la nostra Castanyada. El treball de tota una setmana decorant l’escola, les aules i els passadissos, de treballar el sentit de la festa, de participar a La Cala Ràdio, de fer panallets, d’assajar danses va arribar un dia força assenyalat en el nostre calendari.

Us deixem unes fotos que ens permeten reviure i recordar aquests moments i que per a aquelles famílies que no van poder assistir a la jornada de portes obertes i el festival de danses poder copsar, encara que sigui mitjançant unes imatges la Castanyada de l’escola.

Quan tinguem acabat d’editar el vídeo de les danses us el penjarem en aquesta mateixa entrada.