Donar a conèixer el TOC

logo-toc

tocEl passat 12 de novembre per la tarda, tots i totes les mestres de l’escola Sant Jordi de l’Ametlla de Mar, vam participar en una xerrada a càrrec del senyor Jordi Somalo sobre el T.O.C. (Trastorn Obsessiu-Compulsiu). Es tractava de donar a conèixer aquest trastorn i potser així poder entendre i donar resposta adequada als patiments, angoixes i inquietuds dels afectats (xiquets i xiquetes) i també dels seus familiars que indirectament també el pateixen.

Des de l’escola volem donar les gràcies al senyor Jordi Somalo per la seva implicació i explicació i també donar a conèixer l’associació T.O.C. 2.0, per si algú interessat en el tema, vol rebre més orientació diagnòstica i/o terapèutica o simplement conèixer altra gent que també estigui afectada, tant pacients com familiars.