#joemquedoacasa. TOT ANIRÀ BÉ!!

Estimades famílies,

Ja han passat molts dies des de que d’un dia per l’altre ens van tancar l’escola i ens van manar estar confinats i confinades. Aquesta és una situació que en cap cas ens hauriem imaginat i no ens han preparat per gestionar-la.

Ja us hem explicat que hem seguit les recomanacions que ens ha donat el Departament d’educació per tal de fer propostes per a treballar des de casa. La nostra preocupació va més enllà dels continguts acadèmics.

Sense adornar-nos estem transmeten la nostra preocupació i neguit als nostres fills i filles  tant per les informacions que sentim per tots els mitjans de comunicació com per situacions familiars que hem pogut patir.  Mai no han viscut res així i la idea de no tenir classes, no poder sortir al carrer i no veure els seus companys i companyes els està afectant. La gestió d’aquests sentiments de ràbia, enuig i l’angoixa que provoca aquesta situació fa que ara més que mai han de sentir-se estimats i tenir el nostre afecte i comprensió.

Aprofiteu per fer coses junts, ja siguin les recomanacions que us hem donat des de l’escola com qualsevol altra activitat més lúdica. Eviteu discutir amb ells i elles.

Tot l’equip de l’escola us enviem un missatge fet amb molt de carinyo.

Esperem que us agradi.