Estem preparant un nou CD!!

Durant aquest Segon Trimestre estem gravant un nou CD amb els i les alumnes de l’escola. Si en el primer CD les cançons que es van enregistrar eren totes tradicionals catalanes amb diferents arranjaments instrumentals, ara, en aquest, sonaran melodies d’arreu del món i en diferents llengües: en català, castellà, francès, anglès, brasileny, etc. perquè hem intentat recopilar cançons de diferents parts del nostre planeta amb molt ritme i energia musical.

També s’han preparat sorpreses amb els i les pares i els i les mestres de l’escola, però no us vull avançar més. En tres mesets ho podreu descobrir… Durant la Setmana Cultural de l’escola, al mes d’abril, hi haurà la gran “estrena”.