Benvigut Nadal!

El trimestre està a punt d’arribar al seu final i per celebrar l’arribada del Nadal i de les festes, a l’escola hem preparat algunes activitats musicals i artístiques per a tots els i les alumnes, pares i mares i mestres i comunitat educativa en general.

El proper dilluns 21 de desembre per la tarda i al gimnàs del centre, hem preparat unes audicions musicals nadalenques molt especials. Els alumnes d’Infantil en podran gaudir a partir de les 15.15 hores de la tarda i els de Cicle Inicial i Mitjà (de Primària), a partir de les 16 hores.

El programa del concert serà el següent:

La CORAL MUSICALA cantarà 4 nadales: “Santa Nit”, “El trineu”, “White Christmas” i “El dimoni escuat”.

Els pares i mares cantaran diferents nadales populars catalanes i d’arreu del món.

Els diferents nivells també cantaran les nadales que tenen treballades i assajades.

-P3: “Ara ve Nadal”

-P4: “El rabadà”

-P5: “A Betlem me’n vull anar”

Esperem que tothom prepari bé les seves goles, afini bé les seves veus i disfruti al màxim d’aquest moment musical nadalenc que tenim preparat.

Nadal al món

BON NADAL I FELIÇ ENTRADA AL 2010 !!