Contes per la inclusió

Com ja sabeu, aquest curs els alumnes de cicle superior del centre han començat a formar-se i participar al programa #aquípropubuillyng.

Un dels objectius principals del programa és la conscienciació al voltant de tema. No només saber de què es tracta,sino d’anar interioritzant actituds que promoguin les conductes prosocials, el companyerisme, l’empatia, la comprensió del l’altre amb les seves virtuds, defectes o diferències.

Donada la importància del tema, les mestres d’educació especial vam aprofitar la diada de Sant Jordi per fer-ho extensiu a la resta de l’escola. Es van triar llibres de temàtica relacionada amb la inclusió i es van realitzar els contacontes als diferents cicles. A infantil es va explciar el conte “De què fa gust la lluna?”. A cicle inicial “Por cuatro esquinitas de nada”. A cicle mitjà “La meva germana és diferent”. i a cicle superior “El cassò de’n Gerard”.

Aprofitem per deixar-vos aquí el vídeo del conte del cassò de’n Gerard.