Activitats de reforç d’estiu per a l’alumnat de 6è de Primària

Benvolgudes famílies,
d’acord amb la normativa vigent, l’alumnat que a final de 6è curs de Primària NO té ASSOLIDES (NA) l’àrea de Llengua Catalana, de Llengua Castellana, de Llengua Anglesa i/o de Matemàtiques, ha de fer durant l’estiu, unes activitats de reforç.

Per tal de progressar en el seu procés d’aprenentatge, les activitats de reforç d’estiu són obligatòries per a tot l’alumnat que NO ha ASSOLIT alguna de les àrees mencionades anteriorment. Aquests/es alumnes les rebran de l’escola en format paper.

Per a la resta d’alumnes que han superat les àrees, les activitats de reforç d’estiu són optatives, i les trobareu penjades a la web de l’escola i dels Instituts. Caldrà portar-les a l’Institut de Secundària escollit els primers dies de classe.

Per a qualsevol dubte o aclariment podeu consultar les tutores i/o centres corresponents.

Cordialment,
L’equip de Coordinació de Primària i Secundària de Sant Joan Despí

Activitats de Reforç 6è de Primària_2018

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *