Aula Màgica (SIEI)

L’escola compta amb la dotació d’un Suport Intensiu per a l’ Escolarització Inclusiva (SIEI), que nosaltres anomenem Aula Màgica.

El SIEI és un recurs intensiu per a la inclusió de l’alumnat amb Necessitats Educatives Especials derivades de limitacions molt significatives, tant en el funcionament intel·lectual com en la conducta adaptativa, que requereixen al llarg de tota l’escolaritat de mesures i suports intensius per millorar la capacitat de relació, participació i aprenentatge dels nens i nenes. Aquest suport se suma als suports universals i addicionals del centre.

El SIEI aporta una dotació extraordinària de professionals (una mestra d’Educació Especial i una Educadora) a l’escola amb l’objectiu de facilitar l’atenció educativa i promoure la major participació d’aquest alumnat.

Aquestes unitats atenen un màxim de 10 alumnes.

És un requisit que l’alumnat proposat al SIEI tinguin reconegut Informe de l’EAP amb la previsió de suports i proposta d’escolarització per a alumnes amb Necessitats Educatives Especials (on s’especifiqui en la proposta el SIEI).