INICI DE LA FESTA MAJOR: Cursa Solidària i Cercavila amb batucada!

El passat 15 de Juny, l’alumnat de l’escola Santa Creu d’Anglesola va participar en la cursa solidària que aquest any recull diners a favor de la investigació de malalties rares.

Després, tot l’alumnat de l’escola vam iniciar la Cercavila pel poble.
Els alumnes de 5è duien els cap-grossos i els alumnes de 6è timbals i instruments de percussió per fer la Batucada, també ens acompanyava la geganta de l’escola, “La Creueta”.
Vam fer la Rua fins a la plaça Santa Anna, on vam fer una mica de xauxa, batucada i ball de cap-grossos i geganta.  Com que feia molta calor ens anaven refrescant durant tot el trajecte i a la Plaça ens van refrescar amb la mànega de regar les plantes.
Va ser com una dutxa! Molt divertit i refrescant!

Vam seguir el recorregut fins a la plaça de l’Ajuntament i finalment vam tornar cap a l’escola on vam poder gaudir del Vermut de Festa Major  a les respectives classes.

Feu clic en la imatge per veure’n els vídeos: