TALLER ESPORT ADAPTAT

Aquest dimecres l’alumnat de cicle superior ha realitzat durant tot el matí un taller d’esport adaptat dins l’àrea d’educació física. Aquest taller gratuït, que ha estat possible gràcies al Pla Català de l’esport, té com a finalitat el crear entre l’alumnat consciència i comprensió envers a les persones amb discapacitat.

L’activitat ha consistit en una primera part on s’han dut a la pràctica diversos esports adaptats. L’alumnat ha pogut experimentar de primera mà les sensacions de practicar esport amb altres capacitats (jocs amb cadira de rodes i boccia-petanca-). Després del patí, hem fet la part teòrica on ens han explicat els diferents esports adaptats.
Ha estat una matí diferent de diversió practicant esport des d’una altra perspectiva.

Per veure les fotos clica AQUÍ.