Cinefòrums

Cada curs, una de les activitats dins de la setmana cultural és un cinefòrum. Els temes són la igualtat d’oportunitats entre homes i dones i l’educació intercultural. Cada cicle visiona unes pel·lícules adequades a la seva etapa de maduresa. Un cop acabada la cinta, els… Llegeix més»

Com em sento?

Aquesta és un activitat transversal dins del nostre projecte projecte d’educació socioemocional. Els objectius de COM EM SENTO són:

• Ajudar a l’alumnat a reconèixer les seves pròpies emocions.
  • Donar eines per prendre consciència de les emocions i com poden canviar, ja que les emocions no són estàtiques.
  • Donar… Llegeix més»

Diari emocional a l’escola .

És important reconèixer les emocions i aprendre a expressar-les. Per això pensem que una manera de fer-ho és a través del diari personal en el que els nens i nenes poden escriure les seves experiències, els seus sentiments, les seves idees, etc. Per a impulsar aquesta activitat ens vam inspirar en el treball d’altres escoles i en el documental “Pensant en els altres” emès en el programa 60 minuts, sobre el mestre japonès Toshiro Kanamori.

1r i 2n tenen un diari comú de classe on cada infant pot escriure quan ho necessita. De 3r a 6è cada nen i nena té el seu diari personal. Aquest curs, dins del projecte Erasmus + “We feel, we learn”, que estem duent a terme, hem editat una llibreta amb el logo del projecte (foto de la dreta) per a cada infant a partir de 3r.