Estones de relaxació.

Per tenir un bon clima per a l’aprenentatge i un bon ambient escolar cal estar tranquil. És per això que a l’escola dediquem estones de relaxació. Aquestes estones es donen sobretot al tornar de l’esbarjo, a les 3 de la tarda i abans de marxar de l’escola a les 5 de la tarda. Aquests moments són primordials. Quan l’alumnat torna del pati o torna a l’escola després de dinar acostuma a estar molt excitat i mogut i cal tornar a la calma per poder continuar aprenent i estar a la classe tranquil. També fem relaxació abans de marxar de l’escola a les 5 perquè igualment és important acabar la jornada escolar relaxat i tranquil. Durant aquestes estones es posa una música relaxant i els infants han d’estar en silenci asseguts o fent massatges a algun company o companya.