Plantem l’hort de l’escola

Els/les alumnes de 3r i 4t, la setmana passada, vam baixar per torns, a començar a plantar l’hort de l’escola. Vam sembrar pastanagues, coliflors, cols, espinacs i enciams. Ara ens toca fer-lo créixer i cuidar-lo per poder recollir els fruits quan estiguin preparats.
Us anirem informant!!
Llegeix més»

ESCOLA DE PETITS: LA TARDOR A P4

A l’Escola de Petits treballem LES ESTACIONS dins de cada aula. Va arribar la Fada de la Tardor i ens va deixar uns contes i unes fulles per pintar per introduir el tema.
Algunes de les activitats realitzades són:
– Fulla sensorial de la tardor.
– Sortida pel… Llegeix més»

ESCOLA DE PETITS: AMBIENTS A P5

HOLA FAMÍLIES DE P5!!
Us volem ensenyar que han fet els vostres fills i filles als ambients de grafomotricitat, expresió, científic i sensorial.
A l’ambient de grafomotricitat hem treballat el traç horitzontal i el vertical, creant una quadrícula.
A l’ambient científic hem treballat com podem combatre al coronavirus… Llegeix més»

ESCOLA DE PETITS: LA CASTANYADA

El passat divendres a la tarda vam celebrar la Festa de LA CASTANYADA a l’escola.
Va venir LA CASTANYERA i ens va donar castanyes torrades.
Els alumnes de P3, P4 i P5 ens vam disfressar de castanyeres i castanyers i vamb sortir al nostre pati a jugar… Llegeix més»

De pluja i de felicitat

Aquest mes us compartim dos articles. El primer enllaç és una entrevista que La Granja Escola va fer al conegut meteoròleg de TV3 Francesc Mauri. El segon és un article de la psicòloga Pilar Sanz publicat a El País sobre com podem ajudar als nostres… Llegeix més»

ESCOLA DE MITJANS: EXCURSIÓ A VILA-SANA

El passat divendres 16 d’octubre, els i les alumnes de l’escola de mitjans (primer, segon i tercer) van anar d’excursió al Bike Parc, a Vila-sana, on van poder disfrutar de diferents activitats a l’aire lliure.
Tot respectant els grups estables, van realitzar les següents activitats:
1.- Visita… Llegeix més»

LES RUTINES A P3

Primerament, caldria poder diferenciar el que són les rutines dels hàbits, ja que acostumem a confondre’ls i a parlar-ne indistintament quan no són el mateix.
Les rutines serien aquelles activitats que es realitzen de forma regular i de manera sistemàtica i acostumen a tenir un caràcter… Llegeix més»

Nou canal de Telegram Salut/Escola

El Departament de Salut ha activat un canal de Telegram obert i disponible per a famílies, comunitat educativa i ciutadania en general, de cara a l’inici del nou curs el proper 14 de setembre. És el canal  Salut/Escola. Aquí us deixem l’enllaç: Llegeix més»

Comiat del curs 2019-2020

Ha estat un curs escolar del tot diferent i que recordarem molt de temps…
Hem preparat aquest audiovisual com a resum i comiat del curs, en ell trobareu imatges del temps a l’escola i de la Festa de la Pau que vam celebrar aquest any al… Llegeix més»

EDUCACIÓ EMOCIONAL

Us deixem un petit vídeo representatiu d’educació emocional de l’última activitat-resum i d’alguns racons màgics que heu muntat. Aquest cop calia resumir en una paraula, dibuix o frase quin sentiment ens quedàvem de tots aquests dies a casa.

Esperem que aquestes propostes que us hem anat… Llegeix més»

“ART COMPOSITIONS”

Una de les activitats de plàstica que han realitzat els i les nostres alumnes durant aquests dies de confinament ha estat crear una composició artística amb material divers que han trobat per casa. Treballar la creativitat és important per ser capaços de veure la realitat… Llegeix més»

QUÈ VEIEU DES DE LA FINESTRA O BALCÓ?

En aquests dies de confinament, segur que heu mirat per la finestra o pel balcó més que mai…..Aprofitem l’ocasió per fer una obra d’art!!!
Relaxem-nos…….
Agafem llapis, goma i un paper en blanc…….
Mirem per la finestra i……. sense pressionar massa el llapis……..
Dibuixem tot allò que observem a l’exterior!
Posem-hi una mica de color amb aquarel·les, retoladors o…. deixem-lo en blanc i negre.
Entreu a la galeria per veure les magnífiques obres d’art dels i les alumnes del nostre centre!