Cinefòrums

Cada curs, una de les activitats dins de la setmana cultural és un cinefòrum. Els temes són la igualtat d’oportunitats entre homes i dones i l’educació intercultural. Cada cicle visiona unes pel·lícules adequades a la seva etapa de maduresa. Un cop acabada la cinta, els infants participen en el debat aprenent a escoltar les opinions dels demés, pensant sobre situacions de la seva vida i qüestionant-se així les opinions que tenien prèviament. És una manera d’aprendre a ser empàtics i a saber-se posar al lloc de l’altre. És un aprenentatge molt important per a tenir un bon clima escolar i fer una societat millor.

Les pel·lícules són:

Cicle superior:

• Las mujeres de verdad tienen curvas
  • Resultado de imagen de real woman have curves
  • Quiero ser como Beckham
  • Resultado de imagen de real women bend it like beckham
  • Billy Elliot
  • Resultado de imagen de billy elliot

Cicle Mitjà:

• Brave
  • Resultado de imagen de Brave
  • Azur i Asmar