Portes obertes 2021

Un any més obrim el nostre centre perquè ens visiteu. Sabem que estem en un moment excepcional i aquest any hem volgut innovar una mica i hem decidit fer un tour virtual pel nostre centre. Us deixem amb un aquest vídeo per que pugueu conèixer l’Institut Escola Puig i Gairalt. Podreu veure les nostres instalacions, com treballem i moltes coses més.

Us deixem també informació del menjador escolar, de segur que us serà de molta utilitat.

Pel que fa a les portes obertes presencials, us deixem amb un enllaç per poder demanar cita prèvia. Hem de tenir en compte que s’han de seguir tots els protocols per que pugueu visitar l’escola d’una manera segura. Si voleu visitar el nostre centre de forma presencial, haureu de demanar cita prèvia. Haureu de fer clic en la següent imatge.

L’equip directiu.

Entrega de dispositius MIFI

Benvolgudes famílies.

El Pla d’educació digital de Catalunya 2020-2023 té per objectiu contribuir al desenvolupament de les competències digitals que els ciutadans i les ciutadanes necessiten per viure i treballar en una societat immersa en constants transformacions i canvis. Per tal d’assolir aquest objectiu és necessari assegurar la connectivitat dels centres educatius i proporcionar els equipaments necessaris a alumnes i docents.

El curs 2020-2021 els centres públics rebran els equipaments destinats als docents i els destinats a tots els alumnes dels nivells educatius de 3r i 4t d’ESO, Batxillerat i CFGM, així com als alumnes que no disposen d’ordinadors a les seves llars dels nivells educatius de 5è i 6è de primària, 1r i 2n d’ESO i
CFGS.

Des del centre posem a la teva disposició un d’aquests dispositius MIFI per tal que en facis el bon ús necessari per seguir el teu aprenentatge. És la teva responsabilitat assegurar-te que es manté en bon estat al llarg de tot el curs, moment en el qual l’hauràs de retornar al centre. El centre et pot demanar al
llarg del curs diversos punts de control si així ho considera. Recorda, no és el teu ordinador en propietat, sinó que el centre te’l deixa en préstec.

Per poder utilitzar-lo cal que introdueixis l’usuari i la contrasenya que et proporcionarem el dia del lliurament. Un cop hagis entrat la primera vegada canvia la contrasenya per alguna que et sigui més fàcil recordar. La teva identificació permet al centre gestionar les teves dades.

Cal que aquesta normativa d’ús sigui coneguda també per la teva família i que, en cas de qualsevol dubte, ens feu arribar les consultes corresponents.
Esperem que en puguis treure el màxim profit.

Adjuntem a continuació un manual d’instruccions per posar en marxa el dispositiu MIFI.

Guia ràpida dispositiu de connectivitat MiFi

L’equip directiu

IMPORTANT: Canvi temporal de número de telèfon

Estimades famílies.

El telèfon de l’escola NO FUNCIONARÀ avui. Tampoc funcionarà dilluns 1 de febrer ni dimarts 2 de febrer.

Si heu de trucar al centre, podeu fer-ho al:

En principi, el dimecres dia 3 de febrer tornarem a tenir el número de sempre.

Qualsevol dubte, també podeu contactar-nos per correu electrònic: a8076935@xtec.cat

Disculpeu les molèsties.

Nadales de la Comunitat de Petits

Estimades famílies.

Els i les alumnes de la Comunitat de Petits (P3, P4 i P5) han cantat unes nadales a l’Institut Escola Puig i Gairalt. Els grups de P5A i P5B també han recitat un poema. Us deixem amb les actuacions. Són uns artistes!

P3 A

P3 B

P4 A

P4 A – Poema

P4 B

P4 B – Poema

P5 A

P5 A – Poema

P5 B

P5 B – Poema

Qüestions relatives al mes de desembre 2020

Benvolgudes famílies
Us voldríem informar sobre una sèrie de qüestions relatives al mes de desembre.

1.  Dilluns 7 de desembre és dia de lliure disposició i per tant l’escola estarà tancada.
  2. A partir del 14 de desembre rebreu els informes per aquesta aplicació ( Primària i Secundària)
  3. Aquest curs no podrem celebrar el concert de Nadal ocasionat per les restriccions. Malgrat tot intentarem fer festa l’últim dia. Cal celebrar moltes coses!!
  4. L’últim dia del trimestre serà dilluns 21 de desembre. L’horari serà de 9 a 13h pels qui dinen a casa i de 9 a 15h pels qui es queden a dinar a l’escola. Els de 1r d’ESO faran l’horari de 8 a 14h ( o de 8 a 15h pels qui es queden a dinar a l’escola)
  5. Aquests dies anireu rebent més informació de l’última setmana de trimestre.
  6. Podeu accedir al comunicat en versió PDF seguint aquest enllaç

Us deixem amb un vídeo que hem elaborat per tots vosaltres.

Cordialment

IE Puig i Gairalt