Barcelona Escoles + Sostenibles

La nostra escola participa en el projecte anomenat recentment Barcelona Escoles + Sostenibles (antigament anomenat Agenda 21 Escolar) des del curs 2003-2004, per la qual cosa estem compromesos amb el desenvolupament sostenible.

Creiem necessari adaptar el nostre comportament per tal de gaudir indefinidament del nostre planeta com a espècie humana. Volem inculcar als nostres alumnes la idea de “saber viure sense fer malbé”. Aquesta filosofia, que es concreta en diferents activitats, es basa en el respecte i conservació del medi ambient. La nostra contribució és fer una escola cada dia més sostenible.

Així, cada any ens fixem diferents objectius de caire ambiental en el marc del projecte d’Agenda 21 Escolar. A continuació enumerem algunes de les actuacions ja consolidades al centre:

– Hort escolar.

– Substitució dels embolcalls d’alumini de l’entrepà per d’altres de reutilitzables.

– Separació de paper per ser reciclat.

– Reutilització de fulls.