Benvingut Nadal!

Nadal és un dels millors moments de l’any: Celebrem el naixement de Jesús, compartim els millors moments amb la família, l’arribada del Tió i dels Reis Mags d’Orient.

Els alumnes de religió aquest any s’han organitzat per fer arribar Nadal a la nostra escola. Fa algunes setmanes que parlem de l’Advent, el qual representa el temps d’espera per l’arribada del naixement de Jesús.

Altrament, l’alumnat de 4rt i Cicle Superior s’ha plantejat uns propòsits que volen aconseguir per aquest nou any que arribarà.

Els alumnes de Cicle Inicial i 3r han creat el mural del pessebre amb la fabulosa estrella de Betlem, desitjant a tota l’escola un Bon Nadal. A més a més, han treballat quines són les figures del pessebre a través d’un conte i també han fet una manualitat per als Reis Mags d’Orient, molt original!

Els alumnes de 4rt han muntat el pessebre de la nostra escola, el qual ha quedat fantàstic. També han fet una manualitat respecte aquest, per tenir un bon record de l’experiència.

Els alumnes de Cicle Superior han buscat com es celebra Nadal a diferents parts del món, i per grups cooperatius, estan preparant una presentació sobre un lloc del món on els agradaria viure Nadal.

A continuació veureu un recull d’imatges dels alumnes de religió i les manualitat realitzades a l’escola durant aquesta època del any tan especial!

Us desitgem unes Bones Festes!