CS, 5è. CELBRACIÓ DENIP AL PALAU DE CONGRESSOS

Per fi va arribar el dia que tots i totes esperàvem!!!

L’alumnat de cinquè vam anar al Palau de Congressos de Tarragona i junt amb altres escoles i Instituts de Tarragona vam poder celebrar el DENIP (Dia escolar de la no-violència i la Pau). Un total d’onze escoles vam poder presentar mitjançant actuacions i representacions tota la feina que hem anat fent al voltant del tema que s’havia escollit per treballar el DENIP a les escoles i que era LES BONES NOTÍCIES! Va ser genial!!!

També és va unir a la nostra celebració TARRAGONA RÀDIO que va retransmetre tota la festa.

I nosaltres com ja us vam avançar en primícia vam presentar a escala mundial el nostre rap que ens diu que som tots i totes nosaltres els/les que tenim la clau per la PAU.

Si cliqueu damunt del títol del lema d’aquest any del DENIP, podreu accedir a veure el vídeo de la nostra actuació. ESPEREM QUE US AGRADI I US HO PASSEU BÉ ESCOLTANT-LO I VEIENT-LO TANT COM VAM GAUDIR NOSALTRES FENT-LO I PREPARANT-LO. Ah! i sobretot que tingueu present tot el que diem a la lletra del RAP, que com ja us hem dit abans “(…) nosaltres tenim la clau per la pau”.