Pla de lectura

La nostra escola participa del Pla de Lectura des de fa més de 20 anys! El Pla de lectura és una activitat de la  Biblioteca per a escoles i instituts de Parets del Vallès. Consisteix en explicar contes als alumnes així com presentar lectures atractives. Es fa d’una manera engrescadora i estimulant la intenció d’apropar el món de la lectura als infants i joves i potenciar l’ús de les biblioteques del poble.

Els seus objectius són:

• Despertar i/o motivar als infants ver la lectura.
  • Apropar-los a la literatura infantil i als escriptors catalans.
  • Fomentar l’esperit crític mitjançant la lectura.
  • Promoure el creiment personal.
  • Promoure la col·laboració i la complicitat amb els centres educatius del nostre poble.

A més, durant aquestes sessions obrim les portes de l’escola i convidem a totes les famílies a assistir i formar part d’aquest projecte tan engrescador i motivador pels nostres infants!!

Si vols llegir més informació pots accedir a la web de la biblioteca: http://bibut.parets.org/catala/butjosa.htm