Anglès a Educació Infantil

L’anglès a Educació Infantil es fa amb el grup desdoblat un cop per setmana de ¾ d’hora. Treballem amb una mascota, Mouse, que només parla anglès i és la que dirigeix la sessió. Comencem cantant amb una cançó de Hello! i després anem saludant al Mouse de diferents maneres segons va avançant el curs. Amb una altra cançó escollim el Helper del Mouse que ajudarà a P-3 fer la rutina de saludar un per un Good morning! i així col·loquem la seva foto at the School or at Home. A P-4 i P-5 és l’encarregat de mirar el temps que fa i repartir les fitxes el dia que en fem. Treballem un vocabulari clau a partir de cançons i històries sempre acompanyades d’accions i suport audiovisual.

A les sessions de psicomotricitat també treballem en anglès. Es fa una sessió desdoblada a la setmana de ¾ d’hora. A l’escalfament repassem i practiquem el vocabulari clau de les sessions d’anglès fent les  accions, tocant els colors, agrupant-nos en el nombre que diem. També anem introduint vocabulari específic de psicomotricitat, sobretot material i accions. Per acabar acostumem a relaxar-nos tocant les parts de la cara i el cos i així repassem també aquest vocabulari en anglès.

Els ambients que es fan en anglès són Movement i House