Merry Christmas 2018

Here you are some videos from the Winter Festival celebrated last 21st December. We had some problems with the recording of 4th and we can’t watch it. Sorry 4th graders and families!

Aquí tenia alguns videos del festival d’Hivern del passat 21 de desembre. Vam tenor alguns problemes amb la gravació de 4t i no es poden veure. Perdoneu alumnes de 4t i famílies!

Creació musical a 3r!

Aquest trimestre hem treballat l’audició de la Marxa del coronel Bogey, de J. K. Alford, entre d’altres. Hem après què és l’estructura musical i hem fet la següent creació amb la mateixa estructura que va fer el compositor d’aquesta obra.

El Gran Recapte

Durant la setmana del 24 al 30 de novembre, a l’escola participem de la campanya El Gran Recapte d’Aliments. Com ja sabeu és una campanya per aconseguir aliments per ajudar a les persones més necessitades.

Es demana prioritàriament conserves de peix, llegums cuits, tomàquet, brou en brik, farina, sucre, oli i llet.

A l’escola hi ha una capsa on podeu deixar les vostres aportacions.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

Taller de robótica 4t A i 4t B

El divendres 23 de novembre la Sonia Huertas va dur a terme un taller de robots amb el alumnes de 4t A i B, en dos sessions d’una hora i mitja cadascuna. El taller ha consistit en programar un robot, després ho hem passat a la placa, que és com el “cor i el cervell” del robot. Para terminar hem construït el robot amb material de reciclar: capses, tetrabrics, oueres, etc.

Ha sigut una experiència magnífica que ens ha apropat al mon dels robots i la programació.

Aquestes sessions les ofereix l’Ajuntament a les escoles i son fruit del Grup de treball (Seminari) de Robòtica a les escoles. Desitgem la continuïtat i si pot ser ampliar-la en el temps.