Comiat de Mestres

Aquest final de curs hem acomiadat la Fina Bigas i la Montse Giol. Totes dues han estat un bon grapat d’anys a la nostra escola. Aquests darrers cursos han estat les encarregades de les aules de Plàstica: la Montse a Educació Infantil i la Fina a Cicle Inicial. Per tant tots/es els/les nens/es de l’escola han après a gaudir i estimar l’art amb elles.

Han sigut durant tots aquests anys, excel.lents companyes i molt bones professionals i han estat un referent per tots nosaltres. Les trobarem a faltar, però compartim la seva alegria i il·lusió en el començament d’aquesta nova i merescuda etapa. Gràcies per tot i gràcies per tant, el Pompeu guardarà un bon record del vostre pas per l’escola.

L’equip de mestres.