Timbre musical: “Peticiones del oyente” La setmana del 25 al 29 d’octubre escoltarem…

La setmana del 25 al 29 d’octubre escoltarem els temes “This is Halloween” i “Thriller” de Michael Jackson… hem escollit aquestes cançons de la llista de “Peticiones del oyente” perquè lliguen molt amb tot el que celebrarem aquesta setmana màgica.

“This is Halloween” és una cançó que va composar Danny Elfman per a la pel·lícula The Nightmare Before Christmas, cantada pels ficticis residents de la Ciutat de Halloween, principal escenari del film.

“Thriller” és un tema molt conegut de Michael Jackson, Michael Joseph Jackson (Gary, Indiana, 29 d’agost de 1958 – Los Angeles, 25 de juny de 2009) va ser un cantant, compositor, intèrpret, ballarí i músic en general de música pop estatunidenc, així com filantrop.  Conegut com el «rei del pop», les seves contribucions a la música, el ball i la moda, a més a més de la seva coneguda vida pública, en feren una figura destacada de la cultura popular durant pràcticament quatre dècades.

Jackson era el setè de nou germans (de fet, eren 10 germans, Marlon era bessó d’un nen que va morir poc després del naixement): Rebbie, Jackie, Tito, Jermaine, LaToya, Marlon, Randy i Janet. El seu pare, Joseph Jackson, treballava d’obrer i tota la família vivia en una humil casa al 2300 del carrer Jackson de la ciutat de Gary.  Durant els seus primers anys, va estar molt lligat emocionalment a la seva mare Katherine Scruse i la seva germana gran.

Gaudiu molt dels temes i que tingueu un feliç Castaween !!!

Thriller – Michael Jackson – Lyrics

This is Halloween – Lyrics