Timbre musical … “Peticiones del oyente”… La setmana del 22 al 26 de novembre escoltarem …

Hi again,

La setmana del 22 al 26 de novembre escoltarem dos nous temes que esperem que us agradin molt, es tracta de “Walk of life” de Dire Straits i “Rewrite de Stars” de James Arthur i Anne Marie.

“Rewrite the Stars” és un dels temes de la pel·lícula “El gran Showman”.  James Andrew Arthur conegut simplement com a James Arthur, és un cantautor, guitarrista i pianista britànic. Va guanyar fama i reconeixement internacional després d’haver estat guanyador de la novena temporada del programa ma The X Factor al 2012.​  Anne Marie Rose Nicholson, coneguda simplement com a  Anne-Marie, és una cantant i compositora anglesa.  Va participar en diversos singles que van aconseguir posicions altes a les llistes de més venuts, sobre tot a la UK.

“Walk of life” és una de les cançons més conegudes i populars del grup Dire Straits, és un grup de música britànic de rock format el 1977 pels dos germans Mark Knopfler (guitarra i veu) i David Knopfler (guitarra), John Illsley (baix) i Pick Withers (bateria), amb Ed Bicknell com a mànager.

En una etapa en la qual regnava el punk rock, ells tenien un so diferent, gairebé rock and roll com abans. En els seus inicis, Mark Knopfler (el líder de la banda) demanava als gerents dels pubs que els deixessin actuar, de forma que la música sonés de fons, permetent a la gent parlar.  Malgrat l’antítesi de la cultura popular del moment, els Dire Straits van arribar a tenir un gran èxit.

Esperem que us agradin molt els temes, us deixem com sempre els enllaços.

Rewrite the Stars

Walk of life