Timbre musical: La setmana del 26 al 29 d’octubre escoltarem …

Hola de nou a tothom,

Al llarg d’aquesta setmana del 26 al 29 d’octubre, escoltarem la cançó: “We will rock you” de “The Queen”.

Queen és un grup de rock britànic format el 1970 pel cantant Freddie Mercury, el guitarrista Brian May, el baixista John Deacon i el bateria Roger Taylor.  És un dels principals grups de música del segle XX i considerat un dels millors de la història, sent alhora un dels majors influents de la música actual.

Queen és considerat com un dels millors grups musicals de la història.  El grup és conegut per la seva gran diversitat musical, tant vocal com instrumental, així com pels seus multitudinaris concerts.  Després de la mort de Freddie Mercury, el baixista John Deacon va anunciar la seva retirada de la música el 1997, mentre que Roger Taylor i Brian May es van unir a Paul Rodgers formant el projecte Queen + Paul Rodgers, amb el qual van enregistrar el seu setzè disc, que va ser publicat el 2008 sense gaire èxit.

D’entre les cançons de Queen de més èxit comercial i popular, se’n poden destacar «We Are the Champions», «We Will Rock You», «Bohemian Rhapsody», «Don’t Stop Me Now», «Another one Bites the Dust», «I Want to Break Free», «A Kind of Magic» i «Radio Ga Ga».[3]

Esperem que gaudiu del tema al llarg de la setmana, aquí us deixem uns enllaços amb una proposta de percusió corporal, un altre amb la lletra i la música per si la voleu cantar i un altre lligat a la pel·lícula Trolls… Good listening !

See you soon with new news !

Percussió corporal

We will rock you – Lyrics