Timbre musical: La setmana del 19 al 23 d’octubre escoltarem…

Aquesta setmana del 19 al 23 d’octubre escoltarem el tema “You’re welcome” (de res)… de la pel·lícula de Disney Vaiana (Moana en altres països) … Hi ha la versió en castellà i la versió en anglès.  La que nosaltres escoltarem la canta l’actor “The rock” molt conegut per fer films familiars d’aventures com Jumanji, etc.

Vaiana (titulada Moana en la seva versió original en anglès) és una pel·lícula d’animació per ordinador de Walt Disney Animation Studios que es va estrenar el 23 de novembre de 2016 als Estats Units.  Als Països Catalans es va estrenar el 2 de desembre del mateix any. Aquesta pel·lícula compta amb doblatge en català.

Fa 3000 anys, la deessa totpoderosa Te Fiti va crear la vida. Després d’això va caure en un profund somni, convertint-se en una illa. El seu cor es va transformar en una petita talla de pounamu. El semideu Maui va robar el cor de la deessa. Maui no era l’únic que el desitjava, perquè els monstres marins també cobejaven el cor, i un d’ells, anomenat Te Ka, aconsegueix arrabassar-li’l. Després de la desaparició del cor de la deessa que mantenia la vida en equilibri, totes les illes van començar a ser afectades per la mort a mesura que passava el temps.

1000 anys després, durant l’expansió dels polinesis en el Pacífic, Vaiana, una jove de 16 anys d’edat, filla única i successora d’un important cap, comença a notar senyals que li indiquen que l’illa on viu pot desaparèixer. Ella vol recuperar els costums ancestrals del seu poble, especialment les seves exploracions a través de l’oceà, però el seu pare s’hi oposa. Gràcies als consells i indicacions de la seva àvia Tala, una anciana de la tribu, aconsegueix iniciar el seu viatge al costat de Maui amb la finalitat de recuperar el cor de la deessa per a salvar la seva illa i el seu poble de la desaparició.

Quan la princesa Vaiana finalment troba a Maui, ell li canta aquesta cançó… “De res”… “Yo’re welcome”…  Aquí us deixem enllaços als vídeos.  Esperem que gaudiu molt amb el tema.

You’re welcome … Vaiana

You’re welcome – Lyrics