Timbre musical: La setmana del 19 al 23 d’abril escoltarem…

Hola de nou,

La setmana del 19 al 23 escoltarem el tema “Sant Jordi, vine aviat !”  Aquí sota us deixem tota la lletra que és el conte de Sant Jordi , l’enllaç al vídeo per sentir-la i també els crèdits de les persones que l’han fet possible.  Ens ha semblat molt maca la cançó per escoltar-la celebrant la setmana del Llibre i la Rosa, esperem que us agradi tant com a nosaltres.  FELIÇ DIADA DE SANT JORDI !

Lletra:

De temps ençà en un poble va arribar, un drac molt verd, molt gran, molt gras que treia foc pel nas. Menjava tot el que tenia a davant, anava als camps també als horts, adéu cebes i cols. LA GENT DEL POBLE CRIDAVA SANT JORDI VINE AVIAT, VINE AVIAT, VINE AVIAT, I MATA EL FEROTGE DRAC. Va ser llavors quan a la granja va anar, es cruspir els porcs, també els bous, fins i tot gallines i ous. Ja no queden verduretes ni animals, fan un sorteig les mans al cap a la princesa ha tocat. LA GENT DEL POBLE CRIDAVA SANT JORDI VINE AVIAT, VINE AVIAT, VINE AVIAT, I MATA EL FEROTGE DRAC. Quan la princesa estava a les mans del drac, dalt d’un cavall arriba armat Sant Jordi enfadat. I amb l’espasa va guanyar aquell combat, de la sang del drac una rosa surt per fi l’amor ha vençut. LA GENT DEL POBLE CRIDAVA SANT JORDI JA HA ARRIBAT JA HA ARRIBAT, JA HA ARRIBAT I HA MATAT EL DRAC.

Lletra i música: Siddartha Vargas, Helena Bagué i Josep Rovira. Marc Serrats: Guitarres, ukeleles, guitarrons, banjo turc, veus. Albert Vila : Bases electròniques, samplers i baix elèctric Xarli Olivé: Programació analògica Veus: Siddartha Vargas i Helena Bagué Producció artística: Marc Serrats “Xerramequ” i El Pot Petit. Gravat, mesclat i finalitzat per Albert Vila. Coordinació: Marc Serrats “Xerramequ”. l·lustracions: Edu Zafra vídeo realitzat per Josep Rovira.

Sant Jordi, vine aviat !