Timbre musical: La setmana del 16 al 19 de febrer escoltarem…

Hola de nou a tothom,

La setmana del 16 al 19 de febrer escoltarem la cançó “La gran eufòria” de Joan Dausà.

Joan Dausà i Riera (Sant Feliu de Llobregat9 de juny de 1979) és un cantant, músicactor i presentador català. També és llicenciat en Administració i direcció d’empreses per la UPF i llicenciat en interpretació per l’Institut del Teatre. És conegut per la seva banda de música pop Joan Dausà i els Tipus d’Interès i per les seves bandes sonores. El 2018 va rellançar sa carrera musical com artista en solitari.

Als catorze anys ja solia cantar i tocar la guitarra en un grup d’esplai. Posteriorment, a la universitat, va formar un grup de música, Na’fent. Dins el món de l’esplai, també havia estat professor de danses i cançons a la Fundació Pere Tarrés.

Habitualment fa de presentador d’actes i esdeveniments, com La festa dels súpers, la Gran Final del Pica Lletres o el Certamen Nacional de Lectura en Veu Alta.

Com a músic, és membre, líder i cara visible del grup Joan Dausà i els Tipus d’Interès, amb el qual ha enregistrat quatre treballs, ha realitzat diverses gires de concerts; és l’autor de la BSO de les pel·lícules Barcelona, nit d’estiu (per la qual va rebre un premi Gaudí) i Barcelona nit d’hivern.

Després de la carrera musical en grup amb Joan Dausà i els Tipus d’Interès, el 2018 va tornar com artista en solitari. De l’àlbum Ara som gegants la cançó «La gran eufòria» es va distingir, i l’any vinent va rebre el Premi Enderrock per a Millor artista segons la crítica.

Esperem que us agradi molt aquesta cançó tan positiva i alegra, us deixem com sempre el link amb la lletra del tema per si el voleu aprendre.  A gaudir !

See you soon with new news !

La Gran Eufòria – Joan Dausà