Timbre musical: La setmana de l’1 al 5 de febrer escoltarem …

Hola de nou a tothom,

La setmana de l’1 al 5 de febrer escoltarem la cançó “Should I Stay or should I go” del grup “The Clash”.

The Clash va ser una banda de rock activa des de l’any 1976 al 1986. Va ser una de les bandes més reeixides de l’ona punk a finals dels 70, i van anar incorporant al seu repertori influències de la música reggaerockabillydancejazzskahip hop, i ocasionalment altres estils musicals. Eren llegendaris pels seus directes intensos i plens d’energia.  En diversos dels seus temes (per exemple: «Should I Stay or Should I Go», o en la cançó sobre la Guerra Civil espanyola «Spanish Bombs») incorporen trossos cantats en castellà.

El seu tercer àlbum, publicat al Regne Unit el desembre de 1979 i titulat London Calling és considerat per molts crítics com un dels millors àlbums de la història de la música rock.  Als Estats Units es va publicar el gener de 1980, i una dècada més tard la revista Rolling Stone el va nomenar com a millor àlbum de la dècada dels 80. Rolling Stone també el va situar al número 8 en la seva llista dels 500 millors àlbums de música rock publicada el 2003.

Esperem que gaudiu del tema de la setmana i, com sempre, us deixem un link amb el vídeo de la lletra de la cançó per si la voleu aprendre i cantar-la.

See you soon with new news !

Should I stay or should I go – lyrics – lletra