Notícia d’última hora – Previsió meteorològica dimecres 28-02-18

Benvolgudes famílies,

Ens acaba d’arribar un comunicat dels Serveis Territorials d’Ensenyament on expliquen que, per demà, està previst un empitjorament del temps.  Per aquest motiu us comuniquem que, si la neu qualla, això suposi dificultats per arribar a l’escola tant del professorat com de l’alumnat al centre,  no es podrà garantir l’activitat acadèmica normalitzada.

Per tant els centres han de romandre oberts amb serveis mínims.  Us adjuntem, darrer comunicat NEUCAT.  Disculpeu les molèsties que això pugui ocasionar.  Recordem que només serà en cas d’empitjorament del temps.  Moltes gràcies !

I-59692_ACTUALITZACIO- – ACTIVAT_NEUCAT_201802271539