No us perdeu l’estudi de la contaminació de l’aigua del mar dels nens i les nenes de 4t

Hola de nou a tothom,

Ahir vam fer la segona reunió del comitè mediambiental de l’escola que, com tots i totes sabeu, està format per nens i nenes des de P5 a 6è, les professores coordinadores de cicle, la representant de l’ajuntament, el conserge, la cap d’estudis i la directora.  Aquest any per decisió unànime els/les alumnes estan treballant a les classes la contaminació de l’aigua i, sobre tot, com afecta tant de consum de plàstic a la qualitat de l’aigua i a la vida dels animals, les plantes i les persones.  Ahir vam felicitar als cicles que exposaven, 1r, 2n, 3r i 4t, van ser tots i totes uns/es professionals de la comunicació i estan analitzant moltes coses, us deixarem a l’apartat del comitè mediambiental de la web (menú de l’esquerra de la pàgina d’inici) l’acta i tots els enllaços a les feines.

De totes maneres us volem avançar el treball de 4t que també portaran al Fòrum de les Escoles Verdes al qual participem cada any i que tindrà lloc a Sant Boi el 5 d’abril.  Esperem que us agradi i que us faci reflexionar tant com a nosaltres ahir, ara tota aquesta informació com sempre serà explicada a les classes pels representants del comitè mediambiental.  Aquí us fem cinc cèntims…

See you soon with new news !!

Els plàstics al mar 4t escola Pau Casals Viladecans