Ja tenim la sol·licitud de preinscripcions pel curs 19-20 per l’escola i per l’institut…

Hola de nou a tothom,

Vam fer les nostres portes obertes dimarts passat, 12 de març i el dia 13, a l’endemà ja va sortir publicada la sol·licitud de preinscripció a ensenyaments d’infantil, primària i educació secundària pel curs 2019-2020.  Teniu a la pàgina principal de la nostra web el model en pdf perquè el pugueu descarregar.  Molta atenció totes les famílies de l’escola que teniu nens i nenes de P3 que són germans o germanes d’algun/a altre infant de l’escola que fa altres cursos superiors.  Encara que ja estan els vostres fills i filles a l’escola s’ha d’omplir el model de preinscripció sempre i lliurar-lo en termini a l’escola, moltes famílies pensen que amb el paper que es va passar a principi de curs per fer una previsió de places ja n’hi ha prou però no és així, s’ha d’omplir el model de preinscripció i adjuntar la documentació necessària.

D’altra banda els nens i les nenes de 6è d’aquest curs 2018-2019 han d’omplir també aquesta preinscripció per portar-la a l’institut també en el mateix termini.  Recordeu que el període de preinscripció va del 29 de març fins al 9 d’abril de 2019, podeu portar les sol·licituds preferentment al centre on voleu accedir (escola o institut) i si no podeu també podeu fer les preinscripcions a l’OME, que està a la plaça Europa.

Us recordo també els codis del Pau Casals: 08032750 i de l’Institut de Sales: 08034621 (per 6è)

Si necessiteu més informació o aclariments ens podeu trucar a l’escola.  Us deixem els documents necessaris: la preinscripció i un full on s’especifiquen els punts i la documentació a portar.  Esperem que aquesta informació us sigui molt útil.  Gràcies per la vostra col·laboració.

See you soon with new news !!!

preinscripció model 19-20

Horaris puntuació i documentació