Enhorabona !!! Hem fet la primera reunió de Comitè Mediambiental !!!

Hola de nou,

Ens encanta compartir amb totes i tots vosaltres aquesta notícia… ja hem fet la primera reunió de Comitè Mediambiental.  El nostre comitè està format per alumnes des d’I5 fins a 6è, professorat, personal PAS i ajuntament.  Són reunions periòdiques que ens ajuden a tractar i debatre temes molt interessants, sempre per millorar casa nostra, el nostre planeta estimat.

Cada any escollim un o dos temes i aquesta vegada el tema escollit ha estat “Els incendis forestals”.  Per tal d’estudiar-lo haurem d’indagar en: les sequeres, el canvi climàtic, els animals en perill, els ecosistemes, les causes que provoquen aquests incendis… ja veieu que tenim molta feina súper interessant per endavant.  Molts ànims equip Pauca !!!