El Pau Casals al Fòrum d’Escoles Verdes 2019

Divendres passat va tenir lloc el Fòrum d’Escoles Verdes 2019, cada any participem, enguany el tema ha coincidit amb tot el que estem treballant des del nostre comitè mediambiental, la reducció dels plàstics i com afecta principalment al mar… Una representació del comitè amb nens i nenes del cicle mitjà de l’escola i dues professores va anar tot el dia a compartir amb la resta d’escoles verdes aquests estudis i conscienciacions… Nosaltres vam presentar la nostra història de la tortuga cacauet, es van compartir moltes activitats en tablet i ordinador, al final de la jornada vam fer un dinar de germanor on compartíem també les postres i per acabar vam anar a repartir bosses de la compra fetes de materials reutilitzats: cartells de pancartes de Sant Boi de Llobregat i restes de plàstics, van quedar unes bosses molt xules i les vam anar a repartir pel mercat a tothom.  Un dia ple d’emocions i d’accions pel medi ambient que volem compartir amb tots i totes vosaltres.  Us deixem unes fotos del dia verd … esperem que us agradin molt.

Fòrum Escoles Verdes 05/04/2019