GransCast! El PODCAST de la Classe dels Grans!

És un orgull poder presentar-vos aquest Podcast que els i les alumnes de la Classe dels Grans han creat dins l’àrea de Comunicació Audiovisual. Ells/elles mateixos/es ho han fet TOT. Van redactar l’esquelet del programa, van escriure el guió de totes les seccions, van organitzar l’escaleta i el van gravar en directe. En podem estar ben orgullosos de la gran tasca que han realitzat: treballant en equip i amb ganes de que tot sortís bé.

A més, van comptar amb la inestimable col·laboració d’unes intrèpides i naturals “mamis”; que es van prestar a participar en el Podcast. Moltíssimes gràcies, ens ha encantat la vostra participació!

1. Anna Maria Mòdol

Hola, és un treball excel·lent. Encara que siga una padrina, estic molt orgullosa de tenir aquesta escola tan activa a Montoliu!!!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *