PREINSCRIPCIÓ I MATRICULA 24-25

PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA

Nous alumnes

Us presentem una sèrie d’enllaços  que us guiaran en el procés de preinscripció i ajudaran a entendre el sistema d’assignació de plaça als infants que accedeixen per primera vegada a l’escolarització en un centre educatiu (per a alumnes que començaran a Infantil 3 anys).

PREINSCRIPCIÓ 2024-2025

Dates clau del calendari i les accions associades

Criteris de selecció, priorització i desempat (clica aquí)

Busca l’escola o centre educatiu (clica aquí)