Fem volar un DRON! Montoliu DES DE L’AIRE!

Vam fer una sessió de robòtica especial, fent volar un dron per sobre de Montoliu i admirant les vistes privilegiades des de dalt; al mateix temps que enteniem les funcionalitats d’un robot ben diferent a l’Edison. A més, amb un micròfon, arran de terra, vam captar les reaccions impagables dels/les alumnes. Van gaudir d’allò més de l’activitat.
Si algun dia veieu un “bitxet” una “mica” més gran que una abella o un ocell, no us preocupeu, no és cap invasió alienígena. Som nosaltres, els de l’escola, que us mirem des de ben amunt!

Classe de robòtica especial: Fem volar un dron a Montoliu! from Zer La Coma on Vimeo.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *