El Carnestoltes a l’escola!

El passat dijous 16 vam celebrar a l’escola el dia del Carnestoltes! Després de seguir totes les consignes que el rei de la festa ens havia donat, va arribar el dia que ens vam disfressar com vam voler i va ser molt divertit!!! Al matí vam fer activitats d’aula relacionades amb la festivitat, després vam desfilar per ensenyar als companys i companyes de l’escola la nostra disfressa i vam ballar una cançó, i per finalitzar el dia, a la tarda, vam fer una manualitat, una gimcana i jocs digitals!

Si voleu veure l’àlbum d’aquest dia tan diferent, feu clic damunt la fotografia!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *